3.7.14

Borde sova funderingar

Hej kära bloggläsare! Den senaste tiden har jag inte hunnit sitta framför datorn så mycket, därför har jag mest mobilbloggat om vad jag gjort. Men den här bloggen är ju en vardagsblogg, mest bloggar jag för att det är roligt och för att jag själv ska kunna gå tillbaka i arkivet och se vad sysslat med. Här finns 2139 inlägg sedan 2009, kul! :) Men till hösten när jag kommer att ha mer tid för datorn ska jag nog lägga lite mer tid på bloggen och blogga om annat också.

Ikväll har jag jobbat, hade tänkt köra tillbaka till Vasa direkt efter jobbet men när jag skulle starta bilen var den riktigt svårstartad och sen började en röd lampa lysa, fick ringa min händige bror som fick rädda situationen och fylla på kylarvätska. Bestämde mig för att stanna en natt till hos mamma och fara först i morgon. Istället ska jag försöka svänga om dygnet lite, det har blivit så många sena nätter och sena mornar på sistone, men det hör ju till sommaren! :) 

Annars då. Jag mår bra och njuter av sommaren trots dåligt väder. Trivs väldigt bra med mina jobb. Gillar att jag kan vara både i Vasa och Jeppis. Till först när jag började med eget var jag lite osäker eftersom jag hade haft något års paus från att frisera aktivt och för att jag skulle börja på med en ny färgserie och produkter jag inte arbetat med tidigare. Dessutom är jag tydligen väldigt självkritiskt och tagit det personligt om något inte blivit som jag tänkt. Idag är jag mera självsäker, jag har börjat tro mera på mig själv och jag är inte så hård mot mig själv, så nu känns det mycket roligare, jag kan njuta av att göra det jag verkligen vill göra och utvecklas. Man vet inte före man har testat och man lär sig av sina misstag, det är viktigt att komma ihåg :)




Inga kommentarer: