24.6.14

Tisdag

Jag blir såååå bitter av det tråkiga vädret. Det börjar ju nog sug lite nu när man fryser och blåser iväg strax man far ut genom dörren... Men om jag försöker se från den positiva sidan så har jag ju ro att gå på loppis nu i stället. Idag var jag till ett annat loppis här i Jakobstad där jag fyndade ett par svarta pumps för 2€. Sen blev det en spontantrip till Kokkola på lunch och loppisrunda, hittade dock inga fynd där. Jeppisloppisar levererar! 



De passar ju bra med mysiga filmkvällar när vädret är trist, mitt filmtips till er är filmen The call. Vi såg den i helgen och den är helt klart en av de bästa filmerna jag sett. Så spännande hela filmen igenom! Se den.


Som snacks till filmen kan ni göra dessa smarriga hemgjorda tacochips med guacamole. Så gott! Receptet hittar ni här.

 

Inga kommentarer: