22.6.14

Midsommar 2014

Midsommar 2014 får 10/10 stjärnor. Helgen har varit legendarisk! Vi har varit på villan, åkt båt, grillat, bada bastu, simmat, rökt vattenpipa, druckit dyr champagne, jag har hållit tal, vi har skrattat, ätit massor, jag har fallit med sidan före, vi har solat(med stickasockor på), vi har brunchat, myst, sett på spännande film, målat bastustugan och så mycket mer :)

Jag och David har precis hållit tal och vi skålar. Jag hade färdigt hushållspapper bredvid mig, det har hänt sig att jag börjat gråta när jag hållit tal, då ede inget dåligt tal om man blir rörd själv, haha. Men denna gång kunde jag hålla mig :)
Efter att vi ätit har jag bara några suddiga bilder på telefonen. Det tyder väl på att vi varit upptagen med att ha roligt när jag glömt att fota.

När jag for och sova låg Tommi under köksbordet och sov på en madrass, på morgonen hittae jag honom på utsidan :D Finns det hjärterum finns det stjärterum eller va di bruk säg.
På lördagmorgon ställd vi till med brunch!!! Bästa som finns dagen efter.
Hela lördagen tog vi det lugnt och chillade. Vi solade, spela kort, grilla och kolla film.


Idag sov vi länge och sen började vi måla bastustugan. Det kommer att bli så fint. Roligt att ha ett projekt på gång vid villan, jag som blir så snabbt rolös och rastlös behöver ha något att göra :)



Tacksam är jag över att jag har så fina vänner i mitt liv.
 Nu är det dags att sova. Godnatt!

Inga kommentarer: