8.6.14

Helgen

En underbar helg börjar leda mot sitt slut. Trots jobb har jag hunnit med en hel del roligheter :)


I fredags hade jag kvalitetstid med mommo. Vi var och handlade, lagade mat, drack kaffe och så fixade jag hennes hår och naglar! På kvällen när solen tittade fram grillade vi med tjejerna i Fagernäs och förberedde våra outfits till Nicerun i morgon :)


I lördags hjälpte jag mommo att sköta mina kusiner. Sen for jag till pappas på kaffe och sen jobbade jag kvällsskift. När jag kom hem såg jag två avsnitt av andra säsongen av Orange is the new black som jag väntat ivrigt på. Idag har jag jobbat morgonskift. Efter jobbet hämtade jag brorsan så for vi till pappas och sen ut med båten till hästöskata på en skataburgermeal. Såå gott!!! :)


Just nu känner jag mig riktigt trött efter att ha varit igång från morgon till kväll hela helgen. Så då passar det fint att ligga i sängen och se min favoritserie Orange is the new black resten av kvällen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vitsi va feelis me familjen :) Ser ut som ni had kul :) Precis som förr i vääde, hihi /Jaz

Pamela sa...

Ja he va kul ti va me lilla familjen :D he ju int så ofta men kanski he blir oftari :D du ska koma me nagang, du hör ju ti familjen Jasse <3

Anonym sa...

:D Absolut! De gör ja gärna <3<3<3
//Jassi