17.5.14

Just nu

Sitter och njuter av en kopp kaffe ute på terassen hemma hos mamma. Det ser ut att bli en varm helg. På denna gård kommer jag att spendera en stor del av sommaren och det gillar jag. Än så länge har jag ganska många lediga dagar i Juni, åh vad jag ska njuta :) 

Nu ska jag dra på mig arbetskläderna och fara till jobb nummer två. Men jag har så härliga arbetskompisar så det känns bra att jobba trots det fina vädret. Det handlar ju om inställning, antingen kan jag välja att vara bitter för att jag jobbar en solig lördagkväll eller så kan jag vara glad att jag har ett jobb, får pengar och kommer att ha roligt med mina arbetskompisar. Jag väljer lätt det sistnämna alternativet! :)


Hoppas ni får toppen helg! 

2 kommentarer:

Terese sa...

Hej! Vad jobbar du med? :)

Pamela sa...

Hej! :) Jag jobbar på neste i jakobstad och så jobbar jag med egna firman som mobil frisör.