2.5.14

FREDAG

Det känns som måndag men det är Fredag! Skön känsla. Just nu sitter jag och njuter av en fruktsallad och kaffe. Vi hade så mycket jordgubbar som lämnade av från vappen. Jag hade tänkt ta bussen hem till Jakobstad men så ville Dani (min bror) komma efter mig. Tänk så bra jag har det! I helgen blir det full rulle med nestejobb, två som ska friseras och så ska huset städas tills mamma kommer hem. Så vill jag ju såklart hinna vara med mommo, pappa och träffa alla vänner. Helgerna är alldeles för korta. 

Tänk mamma kommer hem! :) Jag är nog glad att hon kommer hem men nu får jag inte längre sova i hennes säng som är världens skönaste. Så måst jag hitta alla hennes strumpor jag har lånat utan att fråga, hehe. Alltså vart försvinner alla strumpor jag använder? Jag fattar inte. Ne hööni nu e ja no i pissi.


2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

voi flicka lilla, har du kollat under sängen? Eller under soffan?
Har inte haft strumpor på mig på flera månader men är rädd att jag behöver dem när jag kommer hem

Pamela sa...

Ja hitta faktist ett par strumpor under sängen er tå ja dammsuga :)