14.5.14

Frukost

Jag har slutat med gröt för typ en vecka sedan och redan första morgonen kändes min mage mycket lugnare. Synd att jag måste skippa gröten eftersom jag verkligen älskar gröt, men kanske jag kan göra några undantag i bland. Nu kör jag i stället på mycket frukter, bär, linfrön och ägg. Gott det också! Jag har så svårt att komma mig upp på morgonen nu för tiden, jag är så trött så att det känns som jag inte sovit något alls. Dessutom är jag riktigt borta när jag vaknar, för några mornar sen när jag vaknade visste jag inte vilken årstid det var, hehe. Så har jag riktigt sjuka drömmar som känns så verkliga, de är så sjuka så jag vill inte prata om dem. heh. Dagens planer är praktik och jobb, sen hoppas jag att jag kommer mig iväg ut och springa :) Hoppas ni får en bra dag! 


 

Inga kommentarer: