5.4.14

Lördag

Idag blev jag bjuden på födelsedagsmiddag av min bror Daniel och hans Simone. Födelsedagsfirandet tar aldrig slut verkar det som, hehe. Ska fira ännu en gång med brudarna om nån vecka då det blir dubbelparty med Nina eftersom hon också fyller år. Det är inte enkelt att fylla 24 verkar det som :)


Jag fick mos, grisschnitzel, stekt lök, bearnaisås och fetaostsallad. Till efterrätt kaffe och Simones morotsmuffins. Namnamnamnam.  Så jävla gott! När det är så gott är det tillåtet att svära känner jag :)



Jag åt så mycket så jag har inte behövt äta något sen klockan 14. Men när jag kom hem från jobbet just var jag vrålhungrig. Öppnar kylen och förväntar att där är tomt. MEN ICKE. Där ligger en ensam morotsmuffins och väntar på määääääääj :D:D:D:D



Resten av kvällens planer är att göra ingenting alls. Har haft fulla dagar i flera veckor så nu har jag ingenting emot en lugn lördag i min ensamhet :)

Inga kommentarer: