25.4.14

FREDAG

Hej sommar. Okej inte riktigt, men nu känner man ju nog att sommaren närmar sig. Det börjar ju alltså bli dags att smida sommarplaner. Vad har ni för sommarplaner? Och vem är ni som läser min blogg? Det sku var så roligt att veta vem ni e och hur ni hittat hit :) Efter praktiken idag kom Jannika hit på kaffe, vi svettades på balkongen med gräset mellan tårna. Jag hade tänkt fara på en promenad efteråt men det blev så bekvämt på balkongen. Jag smörjde in mig med kokosolja för det motsvarar solskyddsfaktor 15. Som sagt kokosoljan är ett måste i varje hem!!!



Och idag är det ju Freeedag. En av mina tre favvodagar. Planerna för ikväll är att umgås med Julia <3>

2 kommentarer:

Pamppo sa...

Åh första soltimmarna är magiska. Jag ska njuta i sommar. Har en yogaworkshop i Helsingfors inplanerad. Och så har jag ett enda mål i sommar. Att hälsa på en hästen Erkki som bor i Kokkola. Kanske våga mig upp på hans rygg också. Vi får se. Jag hoppas det blir varmt. För jag älskar att bada och hänga på stranden. Åka båt ska jag också. Och så har jag tänkt flirta hejdlöst. Kram på dig finis!

Pamela sa...

Ååh vilka härliga sommarplaner du har Pamppo, du får säkert en fin och rolig sommar :) Jag har ridit när jag var liten men nu vet jag inte om jag skulle våga upp på ryggen igen. Jag har också mål för i sommar, det är att strunta i mina komplex och ha lite mer tid för fritid :) Hoppas du får en riktigt skön sommar. KRAM