2.3.14

Tapas & film

Hittills är vi nöjda med hotellet. Fräscht och fint! Bilderna har alltså inte ljugit som de brukar göra ibland. David kom ju rätt så sent så jag antog att han inte skulle orka göra något extra ikväll efter att ha rest hela dagen. Istället packade jag en kylväska med godsaker som jag tog med så åt vi tapas och såg på film på hotellrummet :) Men först fick vi vara på jakt efter en vinöppnare hur länge som helst. De säljer nog vin i alla affärer men inte någon vinöppnare? konstigt. Som tur fick vi låna en vinöppnare från receptionen.


Tapas på Pammens vis. Croissant, ost, oliver, skinka/medvurst och ost rulle, nötter, jordgubbe och choklad. Namnamnam


Känd mig ganska fiffig då jag kom på att vi kan vända upp och ner på skrivbordslådan och ha den under datorn så att den inte blir för varm. Så nu fick ni ett tips när ni är på hotell och ska ha datorn i sängen :D Vi såg på 12 years a slave. Riktigt bra film men väldigt tung, kunde förstås inte hålla tårarna borta.


Nåja, Kanske jag skulle sluta pladdra här och sova i stället. Konstigt att jag är vaken ännu och klockan är snart 00:00. Jag har ju somnat redan 21-22 tiden hela veckan. Men kanske jag börjar vara tillräckligt utvilad då :)

2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Inte är det väl mitt sällskap som tråkar ut dig så att du inte orkar vara uppe så länge här :D

Pamela sa...

nää men man blir lite trött tå du får dina skrattkohtaus :D