9.3.14

Söndagsrutiner

Home sweet home. Känns helt okej att vara hemma faktiskt. Borta bra men hemma bäst brukar de ju säga och jag får väl helt enkelt hålla med. Har handlat, städat och packat upp så nu är jag redo för en ny vecka. Jag försöker få in lite nya söndagsrutiner, att tvätta sminkpenslarna och en timmes hårinpackning så det har jag också gjort ikväll. Passar också på att äta den sista chokladen. Blir nog en paus från allt skräp en tid framöver vilket känns riktigt skönt :)

Börjar känna mig nervös inför första praktikdagen i morgon... Jag hoppas att jag kommer att trivas. Ska bli så spännande att testa arbeta med något som jag skulle kunna tänka mig som framtida jobb. Vi får se om jag tycker lika efter praktiken.

På tal om jobb så har jag kommit på en superbra idé vad jag ska göra i sommar om inte planerna blir som jag tänkt ;) måste bara övertala och motivera en viss person hehe. Jaja sällan jag dagdrömmer.


5 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Lycka till med praktiken :)

Pamela sa...

Tack :)

Anonym sa...

Var har du köpt dina sminkpenslar/borstar? :)

Anonym sa...

Finns hårinpackningen i nån webbutik? :) Eller finns det återförsäljare i Finland? Om du vet?

Pamela sa...

Jag har försökt googla men inte hittat den hittills i någon webbutik tyvärr.