3.3.14

Shoppingdag

Idag har vi gått på stan i sex timmar. Jag är förvånad att David orkat :D Men han har shoppat för fulla muggar. Det har jag också gjort. Ska nog lägga upp lite bilder på shoppingen senare i något skede. 

När vi beställde hotellet tog vi ingen frukost eftersom det skulle ha blivit så mycket dyrare. Tur det eftersom jag inte var helt nöjd med hotellets frukost. I morse gick vi via ett bageri och köpte frukost och gick ner till hamnen på picknick. Mycket mysigare enligt mig.


Efter lite shopping stannade vi på ett vinglas och vilade.



Efter lite mer shopping stannade vi på mera vin och tapas på favvostället Lizarran. Testade bläckfisk och det var nog godare än jag hade väntat. Favoriten är lax med färskost!


Sen avslutade vi shoppingen med varsin öl. Båda två nöjda med våra inköp :)


Inga kommentarer: