18.3.14

Lycklig

Vilken härlig födelsedag jag har haft. Alla varma ord och hälsningar gör mig så glad och tacksam! :) Födelsedagen har firats hela dagen. Lunchade med mina härliga praktikkolleger vid ett rum och kök och sen hade vi glasskalas, de tar så bra hand om mig. Efter praktiken var jag och tränade och sen gjorde David en riktigt god födelsedagsmiddag som bestod av nötyttrefilé, pepparsås, hemgjorda klyftisar, smörfrästa morötter, sallad och knapriga vitlöksbröd. Gottgottgott!

Nu ska vi kolla några avsnitt Simon streetgame. Så roligt när kända ansikten är med! :)


Jag som liten :D


2 kommentarer:

ellen sa...

neee va gullo du va :D å fortfarand e föståss! komber int ihåg om ja skrejv grattis åt de på FB, så jag gör e jär, för säkerhets skull. GRATTIS!

Pamela sa...

tack och tack :D jaa ja va no liti gullo faktiskt haha