19.2.14

Ta mig till nittiotalet

Idag skulle jag vilja ha en tidsmaskin. Som kan ta mig till nittiotalet, till lilla Pamela som skuttar på "sin egen" blommäng och gör egen "schampo" av blommorna, äter sun ice päronglass vid Strand Camping, dansar balett (som inte blev någon lång karriär) och smyger på Margit & Martin med Jasse :) Tiden när mitt största bekymmer var att bråka med min bror om vem som skulle sitta i framsätet, och den där korta perioden när jag var rädd att ett flygplan skulle störta ner på mig om jag var utomhus :D haha..

....eller tror att jag är Geri Halliwell från Spice girls. haha. Synd att de så dålig kvalitet på bilden. 

Nu sådär aderton år senare sitter jag och dricker min femte kaffekopp för idag, funderar på vad jag ska laga för mat, tvättar kläder, städar och betalar x-antal räkningar. Varför ska alla räkningar komma på en gång och alltid strax före man ska på resa. Kakka.

En månad kvar tills jag fyller år, högst på min önskelista är en tidsmaskin.




Inga kommentarer: