9.2.14

Söndagkväll

På söndagskvällar har jag sällan planer. Oftast brukar jag hållas hem och ta det lugnt. Typ tvätta kläder och kolla film. Nu dricker jag te, lackar naglar och ser på tv med öronen. Om två veckor sticker jag till Spanien. Ska såklart handla hem massor med nagellack, glitter och andra tillbehör. Det är så mycket billigare där. Ska också shoppa kläder. Nu shoppar jag bara när jag är i Spanien eller på någon annan resa, roligare att spara pengar och få shoppa loss på riktigt :) Dessutom är shoppingen sjukt bra i Torrevieja. Där finns bland annat två stora köpcentrum, onsdags- och fredagsmarknad och shoppinggatorna i stan.

Lite nagellack och sånt jag köpte när jag var sist i torrevieja :D



2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg klänning!

Pamela sa...

tack, den är perfekt för sena sommarkvällar :)