2.2.14

Söndag

Tillbaka i Vasa efter en kul helg i hemstaden. I bland tänker jag att det skulle vara skönt att bo i Jeppis i stället för att behöva pendla fram och tillbaka. Men samtidigt är det ju en rikedom att känna sig hemma i två städer. Sedan 2006 har jag bott mestadels av tiden i Vasa, tänk det är ju 8 år! Tiden går så snabbt. Undrar var jag bor om fem år, ska bli spännande att se!

Vi har varit på kalas idag och svärmor skickade med massa godsaker så nu trycker jag i mig kex nonstop. Min känsliga mage lär nog inte uppskatta det så värst mycket.

Håller på att kolla igenom gamla bilder på bloggen. Hittade några på mig och David, så små vi ha vari :D hahahahahahha.
@sky på pampas 2009
Thailand, Krabi 2009
En sommarkväll 2009 vid Nettipuben. David jobbade där så jag var där så jag hängde mycket där på den tiden.



@Ollis
Efterfest vid svenska klubben
Nyblivna sambor
Vi var på bröllop




Inga kommentarer: