24.2.14

Shopping i Benidorm



Idag har vi varit i Benidorm och shoppat. Benidorm är en storstad och ligger ungefär en timme härifrån Torrevieja. Innan resan gjorde jag en checklista på plagg jag ska shoppa, bland annat en ny läderjacka som jag hittade idag för 39,90€. Hittade också ett par svart byxor och en vardagströja jag planerat att köpa. Checklistan gjorde jag för att undvika shoppa onödiga plagg jag inte kommer att använda, ska försöka hålla mig till den. Nu ska vi iväg till en kinabutik där de har massor med billigt nagellack. Som paradiset för mig :)

Bild från Benidorm

2 kommentarer:

Simone sa...

Ojj guuud va snygg!!!! Låter farligt att fara dit för mig som e läderjacksjunkie.... ;D

Pamela sa...

jaaa den sitter såå bra :) ja ska tipsa dig om alla bra å billiga shoppingställen :) snart ede din tur:)