27.2.14

Peanut butter

Fick en fråga om jag kunde tipsa om vad jag äter peanut butter med. No problems eftersom jag äter de med typ allt. fniss. Okey inte riktigt. 

Jag brukar lägga lite på morgongröten, blanda i med kvarg och bär, i fruktsalladen, eller med proteinvåfflor och proteinplättar, i bakverk som t.ex. proteinbars eller nyttiga kokosbollar. Ibland brukar jag bre över på äppel eller bananbitar som snacks ifall snåltanden värker eller på riskakor som mellanmål :) 


Bäst gillar jag crunchy peanut butter, mycket godare enligt mig :)



4 kommentarer:

sussu sa...

tack för tipsen! ska genast testas :D

Pamela sa...

varsågod :)

Anonym sa...

Är det någon nyttigare variant du äter då eller helt vanlig bara? :)

Pamela sa...

jo de e nog en nyttigare variant. naturell utan socker som man hittar i tex life butiker eller andra hälsobutiker :)