3.2.14

Lunchkungen

En ovälkommen gäst har anlänt till handelsesplanaden. Han heter flunssan och är verkligen inte uppskattad. Men jag antar att det är min tur nu. D var ju sjuk hela förra veckan så. Irriterande då jag inte kan träna :( Men inte tänker jag låta flunssan förstöra mitt annars så goda humör :)

Kände mig lite piggare på dagen så det blev lunch med min gamla arbetskompis Jemina. Vi lunchade vid Pancho villa. Där får man plocka ihop sin lunch. Alltså man får välja mellan ex fisk eller kött och till det får man välja valfri potatis och valfri sås. Superbra koncept. För mig blev det en grillad lax med grillade grönsaker och auraostsås. Så gott! Om ni behöver lunchtips i Vasa så är ju jag lunchkungen nummer 1, bara att fråga :D

OCH IDAG BÖRJAR FINALVECKAN I PARADISE HOTEL. SPÄNNANDE!



Inga kommentarer: