26.1.14

Helgen

Vilken underbar helg. På lördag morgon fick jag vakna upp med en solstråle, jag fick gröt serverad fast Nina var gäst. Men i vårt hem får alla känna sig som hemma :) På eftermiddagen träffade jag min frisörklasskompis Sandra, även om det är månader mellan gångerna vi ses så är det bara att börja från där vi sist lämnade. Nu just lever vi helt olika liv, men alltid har vi mycket att prata om och kan glädjas för varandra :) Vi åt mat vid Amarillo. Hamburgare och till efterrätt brownie och cheesecake som vi delade på.


På kvällen umgicks jag med Jannika och hennes vänner, som är mina vänner nu också. Vi spelade Alias. Jag och Jannika var långt efter de andra. Men vi har en teori; vi trodde några gånger att den andra flyttade fram spelknappen. Alltså den flyttades inte. Så tror vi. heh. Sen for vi ett varv till Leipätehdas. Hör och häpna jag har alltså druckit igår. Men jag kan meddela att det lär inte hända på väldigt länge. Har alltså inte mått så bra idag. Försöker övertyga David om att de nog e feber å magafari så han ska tyck synd om mig. Han for faktiskt efter mat åt oss nu från ekogrillen i Smedsby :)


Söndagskvällen kommer att spenderas i sängen, film-maraton och mat. Kan inte klaga! :)

Inga kommentarer: