10.1.14

GODMORGON VÄLRDEN

06:49. Vaken. Ledig. Hur pigg som helst. Klockan 9 ska jag iväg och träna med Julia. Vi har legday framför oss. Vet ni min träningsmotivation är mest på topp nu än vad den någonsin tidigare varit. Det är så kul! Jag som alltid växlat från olika "hobbyn" har äntligen hittat något jag brinner för. Jag har dansat balett, jujutsu, redskapsgymnastik, streetdance o.s.v. men ingen av dem har jag fastnat för. Nu har jag varit medlem vid Lady Line sedan 2010 och tränat aktivt sedan dess, och jag vet med säkerhet att jag kommer att fortsätta så länge jag får vara frisk! Det är klart jag haft perioder med mindre motivation ibland, men alltid har motivationen dykt upp igen. Ibland är det nyttigt med paus så man inser hur kul det är att börja på nytt igen! :)



Snart ska jag tillreda en riktigt smarrig dunderfrukost, skall äta i sängen och se på Paradise hotel samtidigt. Vilken underbar start på min lediga helg v


Inga kommentarer: