20.12.13

2013

Tvåtusentretton börjar leda mot sitt slut, så det är väl dags för att ta den traditionella tillbakablicken på året som varit.

I januari var jag Jakobstadsbo. Jag bodde hos min mormor och praktiserade på ett daghem i Larsmo där jag trivdes superbra. Jag tränade vid Fitness och umgicks mycket med Mia å mommo v






I Februari blev jag vasabo igen. Gick flitigt i skolan, jobbade på sidan om skolan (allt för mycket), tränade och umgicks med vänner. 





Mars såg ganska lika ut som Februari. Lyckades med en galen tjejkväll i Kokkola. Hade hemmaloppis. Blev tjugotre år, det firade jag med bästa vännerna :) Fick pippi på att börja använda guldsmycken. Kom över min scenskräck när jag hade föredrag om välmående. SOLADE PÅ BALKONGEN?!?!?






Största delen av April befann jag mig i Thailand på Phuktet, Phi Phi island och Bangkok. Hälsade på mina vänner som var där på utbyte. Shoppade, åt gott och njöt av livet. Blev biten av en apa och fick ta fem vaccinsprutor :P Hade stora myggbett över hela kroppen.




Majmånad var händelserik. Firade vappen med piccolotjejerna. Skumppa, serpentiner,såpbubblor och mina sköna gröna brillor. Vaknade med hesburgermat i sängen :D Fick testa veet-produkterna genom buzzador och hade säkert skönaste benen i Vasa. Hade majkalas i Larsmo med bästa vännerna. Jannika drog med mig till vackra Kristinestad. Fick en bra bild på mig och David. Picknickade med klassen vid Hoviskaparken och tog sommarlov. Balkonghäng varannan kväll. Var på Ninas första fengshui föreläsning och blev väldigt inspirerad. Inledde solbada-säsongen. Var på min kusins dop. Inledde grillsäsongen på balkongen. Drack vin och pysslade varsin dreambord med Julia. Hjälpte Nina att måla staketet. Spenderade kvalitetstid i Fagernäs. JAG VAR BRUN SOM EN PEPAKAKO!!! Bloggade flitigt. Kanske därför jag visste vad som hände i Maj! :)










 FORTSÄTTNING FÖLJER...

Inga kommentarer: