20.11.13

Bensintjuv

Passade på att äta vid Mango house medan vi var i Jeppis. Jag åt kyckling med chili och citrongräs, riktigt gott. Uppdraget gick super så nu känns det riktigt bra :)

Är bara lite rädd för att jag håller på att bli dement. Glömde nämligen betala min bensin vid Neste... Som tur känner de ju mig så bra så de tror nog knappast att jag är någon tjuv. Hade redan hunnit köra halvvägs till Vasa, men som tur har jag en snäll mamma som betalade så att jag inte behövde vända om :)


2 kommentarer:

janina sa...

ååh va gott det ser ut! :D e de värt att köra till jeppis för att få äta där? sku lätt kunna göra de isåf! :D

Pamela sa...

De va super gott :) men det smakade nog som de flesta asiatiska restauranger. men har du vägarna förbi så rekommenderar jag nog att svänga in dit :)