17.9.13

Tisdag


Chillar i sängen och äter sista målet för dagen. Oj så jag trivs i detta sovrum. Känns så trist att jag inte länge till kommer att sova här. Och jobbig känsla att inte veta var man kommer att bo om några månader. Men det löser sig, det gör det ju alltid! :) spelar egentligen ingen roll var jag sover, så länge jag får dela säng med David.

Annars har jag haft en riktigt bra dag. Vi hade en kort skoldag, men jag hade svårt att koncentrera mig trots att det var intressant. Sen kom Jannika efter mig så var vi och handlade, färgade hennes hår och gjorde mat tillsammans, potatis med fiskpinnar och gräddfilssås blev det till. Nam. Och för en stund sen kom jag hem från ett turbogympass med Julia. Vi är nog på hugget nu! :) motivationen på topp!

Det var väl allt jag hade på hjärtat idag. Godnatt så kanske jag hör av mig i morgon. Om jag har något att berätta :)

4 kommentarer:

Sara sa...

Alltså va ska ni flytt? :/

Pamela sa...

jo de ska vi. hyresvärden ska sälja lägenheten eller så sku han flytt själv hit. men vi fick nog 6 månader på oss att hitta nå annat så int ede så bråttom int :)

Ida sa...

Usch va tråkit, ni som har sån härlig lägenhet! :(

Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.