22.9.13

Söndagsbrunch

Vaknade inatt av åska och blixtar. Regnet öste ner som en flod, och jag hann nästan tro att det skulle bli översvämning. Jag öppnade persiennerna och låg i sängen och beundrade blixtarna. Det är mysigt så länge man känner sig trygg. Det var inte bara jag som vaknade av ovädret, fick ett meddelande av Jannika som skrev "Whaaaat the heeeeeell is going on me vädre :O" heh.

När vi vaknade för andra gången började vi ställa till söndagsbrunch med våra nattgäster. Så gott!


Nu ska jag iväg till butiken och handla sånt jag behöver ha med på resan. Sen blir det att börja packa. Hatar att packa för jag tar alltid med mig för mycket, eller för lite. Jag ska till Danmark i morgon med några från klassen, vi ska på en veckas intensivkurs. Så mycket mera än det vet jag inte, så det ska bli spännande att se vad jag gett mig in på. Men kanske bra att inte veta för mycket :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

hihi, ja va så rädd å tänkt att ryssan attackerar då e smälld så hårt :D Ha e så jättebra i Danmark! <3

Pamela sa...

hahahahaha som tur va he int he :D tack vännen.ha e bra du å <3