23.9.13

Sleep in heaven

Nu när jag ligger på tredje våningen i en högsäng utan räck och en stjärnhimmel i taket, förstår jag varför hostellet heter Sleep in heaven. Hoppas jag vaknar levande i morgon.

Jag och mina 2 klasskompisar sover med 6 främlingar i ett litet rum. Känns ju tryggt. Det finns dessutom bara allmänna duschar så vattnet var iskallt ikväll när jag duschade. Som tur hade jag väldigt låga förväntningar på vårt boende så jag blev inte direkt besviken.

Och just kom en "rumskompis" in och berättade att han blivit rånad och nedslagen av tre män här i närheten.

Spännande att se hur detta äventyr slutar.

För övrigt har dagen varit super. Vi har fått ha ledigt nästan hela dagen så vi har gått runt en massa, ätit ute och druckit surt vin här vid hostellets bar. Och det är inte så illa som det låter. De allmänna ytrymmen är jättemysiga, dessutom finns här biljardbord, spel och framför allt wifi!!!

Det här blir nog bra, om inte så iaf minnesvärt :D

Godnatt jag hör av mig i morgon om jag överlevt natten heh

Inga kommentarer: