3.7.13

Ut med gammalt, in med nytt

Har varit vid Stenhaga shoppingcenter, njutit av en god laxsallad och varit sällskap åt Jannika som shoppade. Eller jag skulle bara med som sällskap, men det slutar ju alltid med att man hittar något åt sig själv. Vem försöker jag ens lura? :) Men jag har bestämt mig för att jag får köpa, om jag hittar något som jag faller för på direkten. Med mig hem kom en färgglad bikini, en skjorta och ett halsband.


Nu försöker jag sälja något innan jag köper något nytt, bara för att jag inte skall samla på mig så mycket och slösa pengar. Rensade mitt klädskåp åt en gång för några dagar sedan och fick sålt en del åt mina svägerskor i söndags när de var här. Ut med gammalt, in med nytt :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

När har du fått 70E? :P Fin bikini annos =)

Pamela sa...

tror he va modellen som va små i storlek. Har no en en storlek mindre annos :P

Anonym sa...

Okej, alltså 70D då annars :P
ska den användas flitigt bikinin? :)

Pamela sa...

nå no ede väl de som e tanken antar ja :)