2.7.13

Kvalitetstid

Skön dag. Hann med lite kvalitetstid för mig själv innan jag ska traska iväg de 100 metrarna jag har till mitt jobb. Kaffe, thailändsk ansiktsmask och skrikigt nagellack gjorde susen för humöret. Känner mig nästan som en ny människa. Klockan 16:15 inleder jag kvällskift 5/5, hallelujaaaaa! Så jag hoppas på sol och värme i morgon när jag har ledigt. Strandhäng, picknick och en spännande bok är högst upp på önskelistan just nu.

Och sådär annars så har jag ju godisstrejkat i ett halvt år nu. Vilket betyder att jag får äta godis när som helst och hur mycket som helst. Men jag tänker inte äta förrän jag är snål, det är jag inte nu. Kanske snålheten försvunnit efter ett halvt år. Hoppas.


Hur som helst ha en bra dag. Ser ju ut att bli en solig kväll sådär lagom tills jag ska i jobb.

Inga kommentarer: