22.7.13

It's just a bad day, not a bad life

Två dåliga dagar i sträck. Skit alltså. Föstår inte varför jag ska vara så trött nu när semestern precis har börjat. Men i morgon ska jag till hemstaden och förhoppningsvis får jag lite ny energi av mina nära och kära. v
Saknar mamma också, hur ska jag klara mig utan henne 1/2 år, när redan en månad känns länge.

Har haft en dåligt hårdag också. Testade en färg jag brukar använda, men av ett annat märke och vad tror ni händer, mitt hår blir grönt och jag blir galen. Som tur vet jag ju vad jag ska göra i såna situationer. Efter en blonderingstvätt och flera kilo inpackning så är mitt hår tillbaka i sin vanliga färg igen, men lite mer glanslöst. Så direkt jag vaknar i morgon ska jag traska i väg till butiken och köpa en toning så mitt hår får glans igen.

Men några bra stunder har jag haft idag. Kaffe och shopping med mina vänner, och balkonghäng med David. Mitt favvo-mascara var på specialerbjudande vid Citymarket, 2st för 20€. som jag vanligtvis brukar betala för en. Hittade också en mysig tröjja, perfekt för sena sommarkvällar på terassen.



Nu ska jag krypa ner med älskling som orkar stå ut med mig och mina sämre dagar. Hoppas morgondagen blir bättre.

1 kommentar:

Mitt andra hem sa...

Hoppas att denhär dagen blir bättre :)
Inte är du ju utan mig,jag är bara lite längre bort,faktiskt bara tre timmar längre <3
Här kommer en STOOOR kram