21.7.13

Bye Tampere, hello Vasa

Sitter i bilen på väg hem från Tampere, så passar på att blogga om helgen nu då jag har bra med tid. Har alltså varit i Tampere hela helgen på en väns möhippa. Vi har picknickat, varit på poledancing, hyrt en stuga i långt in i skogen där vi badade rökbastu, simmade och åt god mat :) perfekt helg!

Blev nästan lika överraskad som den blivande bruden när jag insåg att vi skulle på poledancing. Trodde nämligen att vi skulle och dansa tango, eftersom vi pratat om tankotanssi. Int är mina finskaskills riktigt perfekta än. Tack och lov sku vi int på tango, min andra hälft tycker nämligen att det känns som att han dansar med en back öl när han dansar med mig då jag är så stel.

1 kommentar:

Mitt andra hem sa...

Du kan ju ha Teuvo ti lär de Tango s¨å lär to ha tanko :))