27.6.13

En lyckad kväll


Härlig kväll trots stor förlust i pidro. Skulle på en kaffe till våra vänner, men i stället blev det en spontan helkväll med grillat och pidro :) och har man varit hemma hos Nina kommer man troligtvis hem med massor av indrednings inspiration. Bara av att se hur fint de har det, så börjar det klia i fingrarna, och genast vill jag göra något kreativt hemma hos oss också. Vänta bara.

Och vet ni vad, sista personen jag trodde skulle börja blogga har just börjat blogga. Nämligen min egen mor. Så nu ska allt fotas såklart. Hon börjar ju bli riktigt bra på det här, jag måste erkänna att hennes blogg har ju till och med en gnutta humor :) men bloggen är privat för bara hennes närmaste, så att vi får hänga med vad som händer på deras längre utomlands vistelse :) men vem vet kanske blir hon en av finlands största bloggare en vacker dag.

1 kommentar:

Mitt andra hem sa...

Jaaa a vem sku ha trott de :)
men det är ju ganska bra för nu minns jag ju vad jag gjort var och när