1.4.13

Påsken förbi

Äntligen är påsken förbi, gav nog järnet på jobbet hela helgen. Jag jobbar så mycket bättre under stress, jag blir så taggad att hinna med så mycket som möjligt. Även om jag varit ensam mestadels av helgen så har det varit riktigt skönt, sockerfrossat, tränat, gjort en hel virtuell kurs, somnat tidigt och kollat serier :)
Och nu är ALLA skoluppgifter gjorda, och jag har inget jobb före resan. WOHOOooo :)

Känns bra att sticka iväg på två veckors semester när man känner att man verkligen att man förtjänar det. Sen i höstas har jag varit plugghäst och satsat allt på skolan, har inte missat någon föreläsning, inga omtenter och jag har haft in alla uppgifter innan deadline.  Samtidigt har jag jobbat 2-3 dagar i veckan och tränat 6-7 dagar i veckan. Så nog har man ju haft att göra ;)

Lyckades ju förstås bli lurad i morse, mamma skicka meddelande att flyget har blivit flyttat till fredag(alltså en dag senare) hann bli sååå upprörd men fan va skönt de va att höra att hon skämta :D Can't wait!!!!!!!!


SÅ SKÖNT ATT BLI BRUN IGEN!!!


NU SKA JAG OCH TRÄNA BICEPS MED JANSUUUU!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hurkan en fullvuxen människa vara så omogen och ansvarslös att hon tar semester mitt i skolterminen och far till thailand????????????

Cindy sa...

haha :D bra kommentar ije ovanföri måst ja säg. riktigt fint. hahah. Ha e så skönt i thailand, om man sjölv sko slipp å fara sko man fara direkt :)

Anonym sa...

En som jobbat OCH gått i skolan hela sitt fullvuxna liv(och redan innan hon var vuxen)kan göra så och hon är verkligen värd det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hur kan inte en fullvuxen människa stava eller använda sig av riktig grammatik? Mellan hur och kan så ska det finnas ett mellanslag. Om man önskar att ha en frågeställning med kraftuttryck så används denna teckenkombination "!?". I ett mera vardagligt sammanhang kan man alternativt använda "??". Ett exempel vore "Vad fan har Ni med det att göra och vem i helvete tror Ni att är som kan avgöra om en annan person har möjlighet att åka på semester !?"

Unknown sa...

Ganska roli kommentar tenn opp :D haha. sku personen känn dig sku h*n vet att du ha jobba som en dåre för att få klart alla skoluppgifter som ska va klar under tiden du e bort.

Du kommer å ha en så sköön resa! Usch va kul! :) ja e så avis.

Anonym sa...

Det första inlägget tyder på rena rama avundsjuka!!
Ha en riktigt skön semester Pamela=)

Pamela sa...

TackTack vad ni e gullo :)

Synd bara att de finns så negatvia människor som ork lägg så mycket energi att kommentera skit åt andra. Men anonym sen då du i stället börjar glädjas för andras skull, så kommer du att märka att du börjar må så mycket bättre själv, och då kommer glädje och lycka automatiskt till dej också! Testa! :)