26.4.13

Buzzador

Jag har blivit en Buzzador och fick äran att testa följande Veet-produkter, jeej :)

Jag testade just Hair removal cream. Jag hade rätt låga förväntningar, jag hade bara lite stubb så trodde inte att det skulle funka. Där trodde jag fel, hårer är borta och mina ben känns förvånadsvärt lena :) woow. Jag avslutade med Hair minimising body lotion, som man dagligen skall använda för att sakta ner hårväxten, samtidigt som den återfuktar huden. Spännande att se om produkten lyckas övertyga mig.

För de som inte vet vad det innebär att vara buzzador så kan jag kort berätta. Som buzzador kan man få möjlighet att delta i kampanjer och testa olika gratis produkter, man får också gratisprodukter att dela ut åt vänner. Efter att man har testat produkterna skall man skriva en slutrapport(vad man tyckt om produkten o.s.v) åt buzzador. Mer information hittar du här.

DU kan också bli en buzzador genom att bli medlem på deras hemsida buzzador.com.

Inga kommentarer: