16.3.13

Taggar till

Oj oj har på känn att e blir en bra kväll. Känner me taggad till tuuuusen. Tänkt jag sku drick en kaffe men kom fram till att jag tar en öl i ställi ;) Ja har nästan så feelis att jag sku ha en lika rolig kväll utan sällskap som med sällskap :P hehehe. Men de betyder ju int att ja int vill ha en bunt med tjejjer hit :D SKA BLI SÅÅÅÅ KUL.

int ens min 2cm i diameter finn på hakan kan föstör min kväll ;) så då e jag nog på bra humör

Tror de va shoppingen med Jansu som gjorde susen :) Efter ½ års paus från shoppingen så känsta de rätt så underbart. Får se om jag blir shoppingberoende igen :O nånej jag tänkter 2ggr före jag köper något nu :)

Jannika hitta sjuuukt snygga skor

Men jag tänker förbjud henne från att använd skorna när jag är med henne. Känner mig som en lillan kott
Så va vi på en sallad och kaffe till Aschan. Mums filibabba
Köpt hem bland annat guld smycken eftersom jag alltid använder silver. Och kvällens outfit(s) ;)

bäddat klart för tjejjorna i gästrummet. Nu ska jag lyssna på feeelismusik å smink mig.



HA EN BRA LÖRDAG HÖRNI!!!

OCH JANNIKA JAG SER TILL ATT FESTA FÖR DIN DEL Å ;)))

1 kommentar:

Unknown sa...

du e en lillan kott :) <3