25.3.13

Lycka, balans och välmående

Idag har jag växt, inte på längden och som tur inte på bredden heller. Nej, för idag har lilla Pamela växt på insidan. Jag har gjort något som jag bara för ett år sedan trodde var helt omöjligt. Jag har hållit en 20 minuters presentation och blivit filmad.

Jag hade en presentation om lycka, balans och välmående där jag föreläste om hur man kan bygga upp sin självkänsla, förbättra den fysiska hälsan och hur man kan skapa balans i hemmet.

Strax efter presentationen var jag inte riktigt nöjd. Men nu när jag kollat filmen känner jag mig fan så nöjd. Är den där bruden faktiskt jag? Jag är riktigt stolt över mig själv.


Ska dela med mig av ett tips till en bättre självkänsla.

VAR SNÄLL MOT DIG SJÄLV! Knappast skulle du acceptera att någon främling säger till dig att du är ful eller att du inte duger, så varför behandla dig själv så dåligt. Behandla dig själv som du vill bli behandlad av andra. Start being your own best friend from today, and give yourself a hug.

Kanske jag delar med mig av flera tips inom en snar framtiden här på bloggen.

Nu blir det kaffe med Jannika

3 kommentarer:

moster sa...

Hej Pamela! Nu får du nog vara riktigt stolt över dig själv! Jag skulle absolut inte ha klarat det!

äms sa...

NÄ! VA ROLIGT ATT HÖR! :) ja e stolt över dej fast ja int ens såg din presentation, som ja ändå kan tänk att gick super. :) PUSS

Pamela sa...

TACK :) jo ja känner nog mig stolt, så roligt att lyckas med nånting utmanande :)

PUSS