19.3.13

Kerstin Florian

Skulle köpa en hårinpackning men kom hem med Kerstin Florian face mask och face cream. Professionell rådgivare som fick mig övertygad på några sekunder. Så kul att testa nya produkter, lite trist att de alltid är så dyra. Men förhoppningsvis värt priset :)


Jag var en sväng till Jeppis idag, Julia sku på arbetsintervju så jag var med som resesällskap.

Julia bjöd mig på bakelser vid After eight. MUMS


Sen hann jag umgås med pappa, vi körd på isen på hans väg han har plogat upp och sen for vi till mammas jobb på kaffe så fick jag se henne en stund också :)



När jag kom hem sku jag göra skoluppgifter men fick int gjort nånting alls. Bara stirra i skärmen och vänta att texten sku skriv sig själv. Gav upp och kolla serier och åt lyxig kvällsmål med David istället.



Nu blir det film och i morgon blir det nystart med träningen och hälsosam kost :)

Inga kommentarer: