8.3.13

FREDAG

For 2 timmar tidigare till skolan för att sista-minuten-plugga med Julia före tenten, vilket vi alltid gör före tent. Konstigt nog så fastnar det faktiskt under stress och press, tenten gick såå mycket bättre än väntat för oss båda! :)

Sen åt vi lunch vid Rondo i 3 timmar!!! Vi åt dock inte så länge men vi satt och chilla och prata och skratta. Typ om tonårs åren som jag försökt förtränga men nu kommit till den åldern att jag kan börja skratta åt allt man gjort och varit med om :D Jaa-a ja fyller ju 23 om en vecka !!! Vart går åren? Jag tror jag faktiskt har en ålderskris just nu, eller pms 24/7. Ena dagen är jag totalt nere, livet suger och jag är fulast i världen o.s.v. Följande dag känner jag mig snygg och livet är såå underbaaart och jag typ gråter av glädje. Haha. Jag e så totalt flippad känns de som :D Någon som känner igen sig?

Hur som helst, idag är det en sån där dag som jag typ gråter av lycka :D 



Så fick jag blommor idag också för att det är kvinnodagen. Blev väldigt överraskad eftersom jag konstigt nog hade missat att det är kvinnodagen idag :) Jag menar hur kan man missa det när man är på facebook och instagram?

Vi kom fram till att det borde finns en KARADAG, jag föreslo 5:e mars men det var tydligen för länge till de så vi bestämd nu att vi firar karadagen om två veckor hehe

Nåjå nu ska jag njuta av mitt underbara liv, jag menar morgondagen kan se helt annorlunda ut ;)

Inga kommentarer: