21.2.13

SPORTLOV

Nåniiii sportlovet har börjat och benen å rumpan har gjort sitt idag. 



Eller borde vi  kalla det självstudieveckan. Lång lista med skoluppgifter som ska göras, men har faktiskt mycket annat roligt inplanerat också. Middagar å vinkvällar och troligtvis hem till Jeppis ett varv å träffa vännerna :)



Vad mera?
Jo jag har ju fått en såndär blogaward av Fredrika så nu ska jag svara på lite kluriga frågeeer.

Frågorna som jag ställer är:
1.Din absolut bästa händelse i livet.
 Svår fråga de där. Det har ju hänt så mycket bra saker. Men senaste bästa händelsen var nog när jag fick veta att jag slapp in till socionom :)

2. Nämn tre av dina bästa egenskaper.
Jag är snäll, social och kan driv me mej själv :)
 
3. Det mest pinsamma du gjort.
Hmm, förr hände de ju pinsamma saker konstant. Nästan så jag hett pinsam i efternamn. Men de ju svårt att koma på nånting bara så där. Men en sak jag minns bra e nog då jag skickade ett kärleksfullt meddelande åt min dåvarande manlige chef då de egentligen sku åt pojkvännen.

4. Favoritegenskap hos det motsatta könet.
Pass. Vet int rikti vad jag ska välja för egenskap. Återkommer ti de nångång.
 
5.Nämn en sak som du inte kan vara utan en hel dag.
FRUUUKOOOOOOOOOST OCH KVALITETSTID PÅ MORGONEN!!!  
 
 
E för hjärndöd för att komma på frågor nu så jag skippar de idag :)
 
 
 
 

2 kommentarer:

äms sa...

HEY! Ja ha bloggawardat dej! :) (de va innan ja såg attdu redan fått ett haha) titta min blogg! :) xoxo

Pamela sa...

Va kul ska nog svara på dem snart :)