13.12.12

Helt ok!

Känns helt okej att få drömma mej bort och googla fram lyxiga hotell och resorter i Thailand nu när det är så kallt här. Hoppas tiden går snabbt så att jag snart får ligga på stranden och njuuuuta. Ska dit och hälsa på mina vänner som är där på utbyte :)



Befinner mig för tillfället i Jeppis vid mammas. Vet int rikti va di ha fått för fel här i hushållet, de senaste gångerna jag har varit hemma så har kylskåpet varit fullproppat, matbordet dukat med lyxig mat och vin. Verkar som att de försöker skämma bort mig lite :) och det gillar jag ju of course.

Spenderade resten av kvällen vid Ninas med Julia och jag fick en ny lurvig kompis som nästan var större än mig.

 
 


nää nu måst jag sova så jag orkar med tre studiebesök i morgon :)

2 kommentarer:

Jannnnnnika sa...

VA LJUS DU E I HÅRE! FIN E DU <3

Pamela sa...

TACK GUMMAAAAAAn :) <3