20.11.12

TWILIGHT

Har just varit på bio och kollat Twilight med Nina. Hade höga förväntningar eftersom alla som har sett den har gillat den. Men den va faktiskt sjukt bra! Men nu ska jag inte på bio på läääng. blir ju så dyyrt.

Eeeh så här svälld blev min mage efter typ 300g godis. Alltså varför måst jag alltid äta upp allt. Mår sååå dåligt. Haha ser ju gravid ut. Nä nu ska jag verkligen int på bio på en låååång stund.

Nu ska jag fara å lur David att jag e på smällen :D

För nån dag sen och nu just.


7 kommentarer:

//Ida sa...

He e otroligt hu maga kan sväll upp såde! Int konstit man får dömde daga tå man tänker att nuuuu ska ja int ita na onyttit på lääääng. Brukar ju funk såde måttligt bra :p

Pamela sa...

Jo he helt sjuuukt :) hehe jo he bruk int funk så bra. men he bra nu tå ja kan ta fram bildin varinda gang ja var snål :D

Sabina sa...

Preciis sådär blir de för mej oxo!!, sjukt hu int man lär sej! :D

Pamela sa...

HEHE LÅTER JU SOM ATT JAG INT E ENSAM I ALLAFALL! :D Och nej man lär sig aldrig.

Anonym sa...

Man ska nog int lära sig! Sötsaker, myskvällar och liknande hör till livet och är mycket bra för själen!

Emmi sa...

janå såde siir min maga ut hejla tiin fast ja int ha iti na godis på 8 månar :(

Pamela sa...

kanske du äter na annat som magan din int riktigt tål ifall du ofta e uppsvälld :/