23.11.12

TJA

Har i två dagar varit både i skola tidigt från morgon och sen direkt i jobb. Och det är inget slapp arbete i butik kan jag säga, jag springer på som en galning och lyfter massa grejjer. Men jag är inte heller typen som vill sitta 8 timmar på en kontorstol, nej hujedamej så hellre springa på som en galning.


Fick en present av David för nån dag sen. En ÄPPELSKIVARE!!! Bästa uppfinningen ever. För er som inte redan har märkt så har jag ju lite pippi på äpplen, någon som vågar gissa sig på hur många äpplen jag äter under en vecka? :D



Som ni märker så fixa de det sig med bilder. Hittade picasa albumet och fick radera lite gamla bilder därifrån.

Nåja men kanske ja sku fön mitt hår nu då, måst ju duscha mitt i natten då ja inte hinner nån annan tid på dagen. Okej nu ska jag slut låt så dramatisk. FÖR JAG HAR JU EN HEEEEL HELG LEDIG FRÅN JOBBET! :))

Sen ska jag kryp under täcket och läsa en bok tills jag somna.



2 kommentarer:

ester-lisa sa...

Om du raderar gamla bilder från Picasa albumet, försvinner de inte ur de gamla blogginläggen då? Jag stötte nämligen idag på samma problem, att lagringsutrymmet är fyllt :/ Så jäkla surt. Som tur mindes jag att du hade frågat om det på din blogg :)

Pamela sa...

Hej :) ja tror tyvärr att de gamla bilderna försvinner. supersurt :/ bloggmotivationen försvann lite eftersom det kommer heeela tiden för mig och jag vill helst inte radera gamla bilder. Det bästa med att blogga är ju att gå tillbaka i arkivet och se vad man har gjort för galenskaper :)