12.11.12

SKÖN KÄNSLA

Känner mig som en ny människa. Såå härligt det känns att vara på bra humör alltså! Har skoldagen bakom mig redan idag, hade föreläsning om down syndrom, jätte intressant så tiden gick väldigt fort.
Det är dessutom lugnare på skolfronten nu, vi har typ inga skoluppgifter alls (knack knack i trä). Hoppas det håller i sig.

Jag och Emmi gjorde ett vad igår, vi får inte äta godis eller något annat gott fram till fredag. Detta p.g.a. förra veckan när jag åt godis typ varenda dag. Jag hade lite cravings efter socker om vi säger så. Ska försöka hålla mig fram till julen, men måste ha lite delmål först så får vi se hur det går.

Ska strax iväg till gymmet men åt just lunch så jag måste smälta maten först.

Bilden hade inget med inlägget att göra, hade bara lite tråkigt när jag väntade på att Julia skulle plocka upp mig i morn.

Inga kommentarer: