1.10.12

SKÖNT

Har just avklarat ett hårt träningspass med Jannika, tungt men vilken skön känsla efteråt :) Och Jannika tyckt jag hade fått så stora muskler, hehe så kanske de finns kvar fast jag varit ovanligt aktiv de senaste veckorna. Tack och lov för det!

Och om ni undrar hur det gick med städaset så kan jag väl erkänna att det inte gick riktigt lika bra som jag hade planerat, men lite finare blev det, på vissa ställen i alla fall. Och maten var klar tills D kom från jobb. Pluspoäng till husmoran Pamela.

En annan sak som hände idag, jag fick reda på att vi har en hiss i skolan, eller faktiskt två. Efter att ha gått där i 4 veckor och stönat som en gris vid varje trappsteg och önskat att det skulle finnas en hiss. Kanske jag borde öppna ögonen. Men bättre sent än aldrig. Men jag tror faktiskt jag ska hålla mig till trappstegen i fortsättningen också så man får lite extra daglig motion.




2 kommentarer:

Jannika sa...

Bra träning vae!! Hödu, du sku måst uppdater din beskrivning lite, för hu synd he än e så studerar it du ti restonom nåmer :(

Pamela sa...

jo ja sku måst he, ja e lite lat me he bara :P vitsi ja e sjuk i armuskle å bröstmuskle, he va grym träning