7.10.12

KÄRLEKSBREV

Idag fick jag ett kärleksbrev. De nu ganska längesen senaste gång. Eller för något år sedan fick jag faktiskt ett brev av en 70+ gubbe som tyckt att jag sku kom å träff honom ensam bakom Halpa halli så sku ja få pengar av honom. De gjord jag ju förstås inte.

I alla fall va de av en man i 30-års ålder som va på kaffe  på morgonen vid mitt jobb, å typ en timme senare hade han sin pappa att koma in med ett brev. I brevet fanns en utprintad A4 bild av han själv, alltså de ingen liten bild de. Och e lapp där det stod att han gärna vill ha kontakt med mig via telefon eller text och där fanns hans telefonnummer också.

sött eller creeeepy?




2 kommentarer:

//Ida sa...

Eeeeeeeh, lite oosött sku a säg! Å whaaat, att a papp sin att koma me brejvi?! :P

Pamela sa...

ja he va ju kanske lite nolot ti ha papp sin ti kom me brejvi :P hehe. nå he va ju na liti roligt ti få ett kärleksbrev fö ein gangs skull haha :D