20.9.12

Smaskens

Konstigt nog fast jag var nykter igår och flera i klassen kom till skolan även om de kom hem full mitt i natten så känns det ändå som jag var minst lika sliten fast jag somnade före 12 igår. Men nu har vi slutat för dagen och jag har inget jobb ikväll, skönt.

Ska ta en paus från allt som heter pluggande för en liten stund, ska kolla lite kläder på nätet. Det tycker jag att jag förtjänar bara för att...

...för att jag har slitit med både skola och jobb de senaste veckorna OCH hundra orsaker till, typ :)

Hade lång lunch idag så jag och Julia passade på att fara och äta till Rondo (nytt lunchställe i Stenhaga). Tycker vi har varit där lite väl ofta, får ju inte bli nån vana. De har liksom 1000 saker att välja mellan. Idag åt jag sallad i massor och mängder + kalkon?, biff och lax. Intressant blandning. Och tänk er ett buffébord med efterrätt, så jäkla gott.


Och matbilder från förra veckan när vi var där


Så om ni är ute efter ett lunchställe i Vasa kan jag starkt rekommendera Rondo, det är fräscht, nytt och finns mat för allätare, vegetarianer, dietare, allergiker o.s.v. Lunchen kostar 9,50€ och de e de absolut värt. Och gratis parkering förstås!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jaaa Rondo e ju tyyp världens bästa matställe! Enda negativa e att man äter föör mycket = matkoma! :D

Pamela sa...

ja de verkligen bra, läst på din blogg då du hadd skriva om att du ha vari dit så då blev ja sugen på ti test att fa dit å de va verkligen bra där :)

Å joo man e no i matkoma efteråt :D