27.9.12

Shit vilken vecka

JEEEJJJ, PAMMEN HAR ETT LIV.
Den här veckan har varit ganska drejji från reve som di pa sej. Okej nu kanske jag överdrev lite. Men de här senaste dagarna har jag inte gjort annat än suttit framför datorn och knapprat på tangenterna. Men nu fick jag äntligen färdig uppgiften jag kämpat med så länge, så nu är det dags att leva å ha roligt igen :D men så kom jag på att jag ska i jobb. Glädjedödare. Eller så ser man positivt på det hela och tänker på alla kläder skor och annat onödigt och nödvändigt jag ska köpa när jag får min feta lön ;)


Å I HELGEN SKA JAG TILL JEPPIS :') över en månad som jag var där sist. Jag saknar mommo, mamma, pappa(som jag inte sett på typ 2 månader), å Teuvo faktiskt å Mia!!!!!!!!!! nu blev jag rörd då ja skrev dedär, så myki hemlängtan har jag. Snälla bli fredag snabbt!!!


Nu ska jag byt från pyjamasen till arbetskläder

Inga kommentarer: