9.9.12

Inflyttningsfest

Igår kväll var jag på inflyttningsfest med massa härliga människor. Vi åt godis, drack alkohol(jag bara lite som skulle i jobb till 07:30), spelade ölspel med namn pyramiden. Kul att träffa nya människor, kände typ ingen när jag kom dit men ingen bet mig och de blev en riktig feeliskväll. Vad som hände strax innan jag kom hem håller jag tyst om :D haha.


Nu har jag typ matkoma, har fått pippi på tacofyllda paprikor. He ju ba fö gott. Å enkelt! Nu borde jag städa och tvätta kläder, booooring. I morgon ska jag till skolan, det har jag väntat på hela helgen att slippa till skolan :D verkar som jag trivs ganska bra där :)


1 kommentar:

Jannika sa...

Du kan it skriv såde, nu blev man ju jättenyfiken på va he e som ha hänt strax innan du kom hem :D

Och btw, he e skitsvårt att si orden man ska skriv före man ska publicer en kommentar :p vi ska si om he blir 4e gången gillt.