21.9.12

I'm so fluffy

Ursäkta mina matbilder som dyker upp här lite väl ofta men idag bjöd jag Julia på lunch vid restaurang Bacchus för att jag suttit på med henne så mycket till skolan och överallt :) Jag åt bland annat batatsoppa till förrätt och till huvudrätt åt jag Hangersteak med béarnaisesås. Så otroligt gott! Restaurangen är jättefin med gammaldags miljö :) rekommenderar starkt!


Och efteråt var vi till Makuuni och blandade godis till vårt fredagsmys, min påse blev 8€. :) ooops.



Nu ska jag städa lite för vi får nattfrämmande igen hela helgen, eller kanske inte vi kan kalla dem främmande mera. Vilken lyx jag har som så ofta har så myki karar här i huset å sova, eller kanske de bara synd om mig som måst stå ut med deras rätt så torra humor som int alls e så rolig som di verkar tro :D


Inga kommentarer: