12.9.12

Bra start på morgonen

Låg och znoosade säkert i 1½ timme i morse och kände mig helt död. Och hur tur får man ha, just då får jag meddelande att lektionerna är inhiberad :D wooho. Vilket betydde en halv ledig dag åt mig. Ska nämligen till jobbet strax men fick ju en lite lugnare dag iaf. De andra klasskompisarna ska på gulisintagning. Så ibland suger det med jobb på sidan om skolan, men på fredag får jag lön så ja festar till det då i stället :)

Annars har jag varit på en "spring"tur, vi kan kalla det powerwalk. Vart har min kondition tagit vägen? Var döslut efter att ha sprungit några meter... fick lite dålig feeeeelis då.

Men bättre blev det efter att ha gått på stan och varit på en bärsmoothie med Jannika och Nelli.

Nu ska jag dra på mig min rutiga allt för stora inte så fina arbetströja och fara i väg och slita mellan mathyllorna. Kom å häls på så tiden går lite snabbare!!!


Inga kommentarer: