9.8.12

Tung dag

Borde sova, har en tung dag framför mig i morgon, det är nämligen moffas begravning.

Idag har jag och resten av släkten haft talko vi mommos, vi ska nämligen ha kaffe där efter begravningen. Vilket vi alla tycker är en mycket bättre idé än att sitta i ett dystert församlingshem. Istället kanske de känns mera som en "avskedsfest".

De här senaste dagarna känns det som vår släkt har kommit så mycket närmare varandra. Vi har sagt så mycket vi borde ha sagt oftare och kramast massor. Släkten är värst men bäst v

Och moffa jag saknar dig och hoppas du har det bra där du är nu. Jag sa ju åt dej att jag ska ta hand om mommo, denhär veckan har jag sovit hos henne flera nätter, bjudit henne på hemlagad mat varje dag, kramats med henne, tröstat henne och ibland till och med fått henne att skratta och ikväll fönade jag hennes hår så hon har det lättare i morgon.

Man ska ta hand om sina nära och kära för man vet aldrig vad som händer!



6 kommentarer:

Sabina sa...

Beklagar ännu.. du har så rätt i det du skriver, man borde mer ofta säga fina saker till varandra och ta tillvara varje minut man får. Styrka till er alla berörda!

mamma sa...

Pamela, du har varit så stor tröst för både mommo och mig.Du har gjort så mycket för oss.Älskar dig <3<3<3<3<3<3

Pamela sa...

Tack Sabina! Jo det är nog viktigt att visa vad man betyder för varandra! Något jag kommer att se till att göra mer i fortsättningen :)

Pamela sa...

älskar te å mamma <3<3

Anonym sa...

Pammen du e så underbar! Beklagar verkligen sorgen! KRAAAAAM vännen! <3 julia

Pamela sa...

Tack gullajulia<3